Skip to content

فناوری اطلاعات فرزان: رونمایی از “پژوهشیاران فرزان”: ششمین نرم افزار طراحی شده توسط موسسه فرزان

موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان شششمین نرم افزار خود را مبتنی بر ایده ای نوآورانه رونمایی می نماید. نرم افزار ارائه خدمات پژوهشی با عنوان “پژوهشیاران فرزان” برای اولین بار در کشور جهت مدیریت فرایند ارائه خدمات پژوهشی و ارتباط با پژوهشگران توسط موسسه فرزان طراحی و راه اندازی شده است.

“پژوهشیاران فرزان” قابلیت دریافت درخواست ها و سفارشات پژوهشی و پاسخ به آنها را دارا بوده و کاربران می توانند در  هر زمان و مکانی درخواست ارسالی خود را با موسسه پیگیری نمایند.

از این پس کلیه پژوهشگران ارجمندی که از خدمات موسسه فرزان استفاده می نمایند می توانند از روند پیشرفت پروژه های خود بصورت آنلاین یا از طریق دریافت پیامک و ایمیل آگاه شوند و با موسسه در ارتباط باشند. طراحی و عرضه این نرم افزار با همکاری مشترک مشاوران پژوهشی و مهندسین نرم افزار در بخشهای فناوری اطلاعات و خدمات پژوهشی موسسه مدت ۱۶ ماه زمان صرف شده است.

گفتنی است پیش از این، نرم افزارهای دیگری مانند فراسا، فرادیتا، فرانگار، فرامک و فراساز از این موسسه عرضه شده است که تاییدیه های شورای عالی انفورماتیک کشور و مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را نیز دریافت نموده اند.

موسسه فرزان پایه گذار نخستین مرکز نگارش علمی ایرانی و ارائه دهنده خدمات پزوهشی به اعضای هیات علمی، پژوهشگران، دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی کشور می باشد و تا کنون متجاوز از ۳۰۰۰ قرارداد مشاوره و خدمات پژوهشی را با اشخاص حقیقی و حقوقی منعقد داشته و بیش از ۵۰۰ مقاله تا حداکثر IF در حد ۲۴در مجلات معتبر بین المللی منتشر کرده است.

این خدمات شامل ویرایش و نگارش مقالات پژوهشی، ترجمه متون علمی و پژوهشی، پیگیری انتشار مقالات در نشریات بین المللی، آنالیزهای آماری، طراحی مطالعه و نگارش پروپوزال می باشد.

از کلیه علاقمندان بویژه دانشگاه ها و اعضای محترم هیات علمی جهت همکاری و استفاده از خدمات موسسه دعوت می گردد.

فرزان: اولین، مجربترین و بهترین مرکز خدمات پژوهشی در کشور

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها