Skip to content

فن بازارها: نهمین فن بازار منطقه ای کشور به بهره برداری رسید.

نهمین فن بازار منطقه ای کشور در استان هرمزگان به بهره برداری رسید.

نهمین فن بازار منطقه ای کشور به همت پارک فناوری پردیس در استان هرمزگان افتتاح شد.

این فن بازار با حضور تعدادی از مسوولان استان و جمعی از صنعتگران، فناوران، دانشگاهیان و نخبگان استان هرمزگان در مرکز خدمات فناوری و کسب و کار واقع در شهرک صنعتی شماره ۲ بندرعباس آغاز به کار کرد.

دبیر شبکه فن بازار ملی ایران، از بندرعباس به عنوان مهمترین شهر بندری ایران نام برد و گفت: ایجاد فن بازار در بندرعباس، زمینه تعامل صنایع و حمل و نقل دریایی را با سایر بخش های شبکه فن بازار ملی فراهم خواهد کرد.

سیداحمدرضا علایی طباطبایی افزود: استان هرمزگان با دارا بودن مزیت های مهم اقتصادی در طرح های صنعتی، معدنی و نیز صنایع مهمی مانند فولاد و شیلات یکی از قطب های مهم اقتصادی کشور است که با راه اندازی دفتر فن بازار در این استان، گام مهمی در راستای توسعه و تدوین مزیت های تکنولوژیک این استان برداشته می شود.

هشتمین فن بازار کشور ماه گذشته (اردیبهشت) در شهرک صنعتی استان سمنان در زمینه کارگزاری تبادل فناوری و نیز ایجاد بازار فناوری ایجاد شد.

اکنون استان های خراسان رضوی، اصفهان، مرکزی، آذربایجان شرقی، خوزستان، فارس، سمنان، قم و بندرعباس دارای فن بازار منطقه ای هستند و نیز ایجاد فن بازار در استان های کرمان و همدان در دستور کار شبکه فن بازارهای کشور قرار دارد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها