Skip to content

مجلات پژوهشی: درخواست یک نشریه لهستانی برای ثبت در پایگاه علوم استنادی جهان اسلام

نشریه لهستانی JMCS درخواست نمایه سازی نشریه خود را به پایگاه علوم استنادی جهان اسلام – ISC – ارائه داد.
رئیس اداره همکاریهای علمی و بین المللی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری و ISC  اظهارداشت: سردبیر نشریه Journal of Mathematics & Computer Sciences -JMCS- با شماره استاندارد بین المللی ۹۴۹X-2008 درخواست کرده است که این نشریه در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) نمایه سازی شود.
به گفته وی ناشر این مجله Nonlinear Analysis Group است که در پزنان لهستان منتشر می شود و موضوع این نشریه علمی عبارت از ریاضیات کاربردی، کاربردها و علوم رایانه ای است.
ناصری گفت: هدفی که این نشریه دنبال می کند انتشار مقالات تحقیقاتی اصیل با کیفیت بالا درباره تئوری ها و روش های علوم اطلاعات و کامپیوتر، طراحی، پیاده سازی و تحلیل الگوریتم ها و ابزارهای نرم افزاری برای محاسبات کامپیوتری و منطق و یکپارچه سازی ریاضیات و علوم کامپیوتر برای کاربردهای علمی و مهندسی است.
وی ادامه داد: یکی از خصیصه های بارز این نشریه انتشار شماره های ویژه در مورد موضوعات به دقت برگزیده است که نشان دهنده گرایشهای تحقیق و توسعه در حوزه عام ریاضیات در علوم کامپیوتر است و بدین ترتیب مقالاتی را برای این شماره های ویژه می پذیرد.
ناصری گفت: نشریه JMCS نشریه ای است با دسترسی آزاد و مقالات منتشرشده در آن از حقوق مؤلف برخوردار است که در تکثیر، توزیع و ترجمه مقالات حقوق نویسندگان کاملاً مورد توجه قرار می گیرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها