Skip to content

مجلات پژوهشی: همایش تخصصی نمایه سازی نشریات علوم پزشکی کشور برگزار شد.

همایش تخصصی نمایه سازی نشریات علوم پزشکی کشور با حضور معاون تحقیقات و فنآوری، مدیران ارشد معاونت تحقیقات و فنآوری و سردبیران مجلات علمی و پژوهشی نشریات علوم پزشکی کشور ۷ آبان ماه در سالن همایشهای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود.
به گزارش روابط عمومی معاونت تحقیقات و فنآوری، در راستای برگزاری همایش تخصصی نمایه سازی نشــریات علوم پزشکی کشور که هفتم آبانماه درسالن همایشهای دانشگاه علوم پزشکی تهران برگزار می شود، از کلیه سردبیران و مدیران اجرایی نشریات دارای رتبه علمی پژوهشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور دعوت شده است تا ضمن شرکت در این همایش اطلاعات مربوط به نشریه خود را در فایل پیوست تکمیل نموده و به پست الکترونیک request@hbi.ir ارسال نمایند.
براساس این گزارش، در این همایش ضمن معرفی سامانه جامع نشریات علوم پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ابراز خروجی Pub med Central ، سردبیران مجلات علمی و پژوهشی باشیوه ها و راهکارهای نمایه سازی نشریات و ابزارهای طراحی شده سامانه مدیریت اطلاعات پژوهشی کشور آشنا می شوند.
لازم به ذکر است متقاضیان حداکثر تا پایان وقت اداری شنبه ۲۳ مهرماه سالجاری فرصت دارند اطلاعات تکمیل شده را به پست الکترونیک ذکر شده و یا نمابرهای ۶۴۸۹۲۴۰۷ – ۰۲۱ و ۶۶۵۸۲۵۱۳ – ۰۲۱ ارسال نمایند.
گفتنی است آدرس الکترونیـکی www.research.ac.ir جهت ثبت نام درسامانه ملی تحقیقــات میباشد.
متقاضیان جهت کسب اطلاعات بیشتر با دبیرخانه همایش به شماره ۶۴۸۹۲۴۰۵ و ۶۴۸۹۲۴۰۶ تماس حاصل فرمایند.

 

جدول اطلاعات مجلات شرکت کننده در همایش

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها