Skip to content

مراکز پژوهشی: افتتاح پژوهشگاه فناوریهای نوین علوم پزشکی جهاد دانشگاهی – ابن سینا

پژوهشگاه فناوریهای نوین علوم پزشکی جهاددانشگاهی “ابن ‌سینا” ۱۲ دی ماه همزمان با سمینار بیمه و ناباروری در مرکز مطالعات آموزش و بهره وری نیروی انسانی سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری مهر،‌ هیئت امنا و شورای نظارت و گسترش تشکیلات پژوهشی جهاددانشگاهی به منظور ارائه خدمات علمی و پژوهشی در زمینه های مورد نیاز کشور با تشکیل پژوهشگاه فناوریهای نوین علوم پزشکی جهاددانشگاهی “ابن سینا” موافقت کرد.

پژوهشکده ابن سینا پس از ۱۰ سال فعالیت پژوهشی و با برخورداری از کارنامه موفق فعالیتهای تحقیقاتی، آموزشی و درمانی توانست موافقت تشکیل پژوهشگاه را اخذ کند. پژوهشگاه ابن سینا متشکل از سه پژوهشکده “بیوتکنولوژی تولید مثل”، “آنتی بادی منوکلونال” و “نانوبیوتکنولوژی” و ۱۱ گروه تخصصی است.

پژوهشگاه ابن سینا در حال حاضر با ۷۰ عضو هیئت علمی به فعالیت مشغول است و دارای ۲ مجله تخصصی فصلنامه علمی – پژوهشی باروری و ناباروری و فصلنامه Avicenna Journal of Medical Biotechnology است.

این پژوهشگاه تاکنون موفق به برگزاری ۱۴ سمینار تخصصی کشوری، انجام طرحهای متعدد ملی و بین ‌المللی، انتشار بیش از ۲۲۰ مقاله علمی، ارائه ۴۰۰ خلاصه مقاله در کنفرانسهای علمی، انتشار ۸ عنوان کتاب تخصصی، راهنمایی و انجام ۷۲ پایان نامه کارشناسی ارشد و دکتری شده است و در حال حاضر بیش از ۵۶ دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری در حال انجام پروژه های خود به راهنمایی اساتید این پژوهشگاه هستند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها