Skip to content

مرکز مشاوره کارآفرینی و نوآوری فرزان:فرزان، همراه کارآفرینان در راه پرفراز و نشیب کارآفرینی و نوآوری

موسسه فرزان در سال ۱۳۹۰ به عنوان کارآفرین برتر ملی و کارآفرین برتر استان تهران انتخاب شد. این موسسه هم اکنون تجربیات ارزشمند خود را طی ۱۰ سال فعالیت پرافتخار در اختیار سایر کارآفرینان بویژه کارآفرینان در حوزه دانش بنیان قرار داده است.

خدمات موسسه در این حوزه به شرح ذیل می باشد:

آموزش کارآفرینی؛ بسته آموزش الکترونیک کارآفرینی دانش بنیان
موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان طراح و ارائه کننده نخستین بسته آموزش الکترونیک کارآفرینی دانش بنیان می باشد. هدف از این مجموعه آموزش کارآفرینی با رویکرد به دانش آموختگان دانشگاهی، پرورش ویژگی های کارآفرینانه و ارتقای مهارت های لازم در کارآفرینان و برنامه ریزی مناسب در کسب و کار می باشد. این بسته آموزشی به صورت آنلاین و با بهره گیری از زیر ساخت نرم افزاری فراسا راه اندازی شده است. بسته کارآفرینی شامل ۶ دوره تخصصی به شرح ذیل می باشد:

۱.    آیا شما کارآفرین هستید؟
۲.    تشخیص، خلق و ارزیابی فرصت
۳.    منابع (افراد، تیم‌ها، تأمین سرمایه)
۴.    برنامه‌ریزی کارراهه در حوزه علوم
۵.    برنامه‌ریزی کارراهه در هنر، علوم انسانی و علوم اجتماعی
۶.    آموزش نگارش رزومه

با گذراندن این دوره ها افراد مطالبی در مورد انگیزه کارآفرینانه، ریسک پذیری، مهارت‌ها و قابلیت های موردنیاز برای کارآفرینی، عوامل موفقیت کارآفرینان و نیز نحوه ارزیابی ایده‌های کسب و کار ارائه شده است. ترغیب فارغ التحصیلان و محققان دانشگاهی  به کنکاش در مهارت‌ها و انگیزه‌های ورود به یک حرفه در محیط دانشگاه و یا خارج از آن از دیگر موضوعات مطرح شده در این دوره های آموزشی می باشد.
مطالب این دوره ها بسیار متنوع و در قالب موردپژوهی ها، فلش های آموزشی تعاملی، متن گویا، انجمن و مصاحبه هایی با کارآفرینان موفق تنظیم شده تا فراگیران با فرصتها و چالشهای موجود در مسیر کارآفرینی آشنا شوند.
موسسه فرزان برگزار کننده  دوره های آموزش حضوری کارآفرینی نیز می باشد. این دوره ها مشتمل بر آموزشهای بین المللی KAB، SIYB و آموزشهای تخصصی در حوزه کارآفرینی بر اساس طراحی انجام شده توسط موسسه فرزان و آموزشهای ضمن خدمت کارکنان می باشد.

مشاره کارآفرینی دانش بنیان
موسسه فرزان در راستای چشم انداز خود برنامه جامعی برای مشاوره در حوزه شرکت های دانش بنیان طراحی و اجرا نموده است. در تحقق قانون حمایت از شرکت های دانش بنیان، موسسه فرزان به عنوان یک کارآفرین دانش بنیان، جهت راهنمایی و انتقال تجربیات خود به افراد متقاضی، خدمات مشاوره  تاسیس و راه اندازی شرکت های دانش بنیان را ارائه می دهد.

وب سایت کارآفرینی دانش بنیان
وب سایت کارآفرینی موسسه فرزان با آدرس www.irankarafarinan.com با هدف آموزش و ترویج کارآفرینی دانش بنیان طراحی و راه اندازی شده است. این سایت در برگیرنده بخش های مختلف شامل معرفی دوره های آموزش کارآفرینی و دوره های مهارت های پایه، تست های آنلاین بررسی قابلیت های کارآفرینی و خلاقیت می باشد. مقالات تخصصی در زمینه کارآفرینی از دیگر مطالب سایت می باشد. گرافیک چشم نواز ، ایجاد انگیزه در خوانندگان با ترویج کارآفرینی در قالب جملات کوتاه و سخنانی از بزرگان و همچنین نکات طلایی از دیگر ویژگی های این سایت می باشد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها