Skip to content

مقام معظم رهبری: پیشرفت کشور بدون توسعه در بخش کتاب غیر ممکن است.

حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای به مدت سه ساعت از غرفه‌های ناشران برگزیده و کتاب‌های پرتیراژ عرضه شده در بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران دیدن کردند و از نزدیک با تازه‌ترین کتاب‌ها و تولیدات چاپ و نشر، بیشتر آشنا شدند.
رهبر معظم انقلاب پس از این بازدید در جمع ناشران برتر و برگزیده، ضمن تشکر از دست اندرکاران عرصه نشر و کتاب، موضوع کتاب را مقوله‌ای مهم و بدون جایگزین دانستند و خاطرنشان کردند: در سال‌های اخیر کیفیت نشر، شمارگان و تنوع موضوعات کتاب‌ها، افزایش یافته و با گذشته قابل مقایسه نیست اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای با اشاره به گسترده شدن افق دید نویسندگان افزودند: از نظرمحتوا هم‌ کارهای خوبی انجام شده که با تلاش و سرمایه‌گذاری بیشتر، این روند ادامه خواهد یافت. ایشان، پیشرفت کشور بدون توسعه در بخش کتاب را غیرممکن دانستند و خاطرنشان کردند: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، دستگاه‌های دولتی و صاحبان انگیزه، به مقوله کتاب اهمیت بدهند و تولید کتاب را با جدیت دنبال کنند. حضرت‌آیت‌الله خامنه‌ای پیشرفت‌های کشور را در بخش‌های مختلف صنعت نشر و تولید کتاب، پیشرفتی محسوس ارزیابی و بر ادامه اهتمام به مقوله کتاب تاکید کردند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها