Skip to content

مناسبتهای پژوهشی: تقویم پژوهش و فناوری تهیه شد.

مدیر کل پشتیبانی معاونت پژوهشی وزارت علوم گفت : تمام تلاش ما این است که مراسم بزرگداشت هفته پژوهش و فناوری در طول سال جریان داشته باشد تا بدین وسیله در طول سال به یاد پژوهش و فناوری باشیم. بدین ترتیب تقویمی از فعالیتهای پژوهشی و فناوری تدوین و در سایت معاونت پژوهشی وزارت علوم منتشر شده است.
به گزارش خبرنگار مهر، دکتر سید امید فاطمی شب گذشته در مراسم اختتامیه هفته پژوهش و فناوری ملی در مرکز همایشهای رایزن با بیان اینکه در سال جاری بیشترین تمرکز بر روی فعالیتهای استانی هفته پژوهش و فناوری بود، گفت: از ۲۴ استان حجم بالای فعالیتهای پژوهشی انجام شده در این هفته به وزارت علوم گزارش شد و در نهایت ۴ استان مورد تقدیر قرار گرفتند. اواخر دی ماه نیز طی جلسه دیگری با استانها جمع بندی برنامه های امسال و برنامه ریزی برای سال آینده انجام می شود.
وی افزود: در مراسم استانی، ۲۰ نمایشگاه‌ دستاوردهای پژوهش و فناوری استانها، نمایشگاه فن ‌بازار استانی، نمایشگاه کتاب و مراسم ویژه تجلیل از پژوهشگران برتر هر استان برگزار شد.
فاطمی اظهار داشت: نمایشگاه طرحهای پژوهشی و فناوری نیز با ارسال ۱۰۶ طرح به دبیرخانه برگزار شد که با توجه به امکانات محدود توانستیم تنها ۵۷ طرح را از تعداد طرحهای ارسالی به نمایش بگذاریم و در نهایت از ۳ طرح تقدیر شد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها