Skip to content

هفته پژوهش: اعلام برنامه های هفته پژوهش و فناوری

دبیر ستاد ملی هفته پژوهش و فناوری برنامه های هفته پژوهش و فناوری در سال جاری را اعلام کرد و گفت: در این هفته از پژوهشگران و محققان برتر کشور تقدیر به عمل می آید.

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل قادری فر افزود: امسال به دلیل تقارن روز ۲۵ آذرماه که روز ملی پژوهش و فناوری نام گرفته است با روز عاشورا و ایام عزاداری حسینی، هفته پژوهش و فناوری با یک هفته تاخیر و از چهارم تا نهم دی ماه برگزار می شود.

وی برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دانشگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز علمی و تحقیقاتی سراسر کشور در مصلی امام خمینی (ره) و برگزاری یازدهمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران و محققان برگزیده کشور در سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور تعدادی از مسئولین و شخصیتهای عالی رتبه کشور را از جمله برنامه های هفته پژوهش و فناوری دانست.

دبیر ستاد ملی پژوهش و فناوری به برگزاری نخستین همایش ملی مدیریت پژوهش و فناوری با همکاری دانشگاه امام صادق (ع) و حمایت برخی دیگر از دانشگاههای کشور اشاره کرد و رونمایی از تمبر یادبود هفته پژوهش و فناوری و نواختن زنگ پژوهش در مدارس کشور را به عنوان دیگر برنامه های هفته پژوهش و فناوری اعلام کرد.

وی از کلیه دانشگاه ها، پژوهشگاه ها، پارکهای علم و فناوری، مراکز رشد واحدهای فناور و همه موسسات و نهادهای دست اندرکار در حوزه پژوهش و فناوری دعوت کرد تا با حضور گسترده و موثر در برنامه های هفته پژوهش و فناوری بار دیگر عزم و اراده مستحکم و جدی خود را برای تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب اسلامی در خصوص پرداختن به جهاد علمی به عنوان مایه اقتدار کشور به نمایش بگذارند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها