Skip to content

همایش پژوهشی: شرایط شرکت اعضای هیئت علمی در کنگره دستاوردهای ۳۰ ساله علوم پزشکی

معاونت آموزشی وزارت بهداشت شرایط مشارکت اعضای هیئت علمی دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی، قطب های علمی و سازمانهای علمی – پژوهشی در کنگره دستاوردها و نوآوری های ۳۰ ساله علوم پزشکی جمهوری اسلامی را اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کنگره دستاوردها و نوآوری های ۳۰ ساله علوم پزشکی جمهوری اسلامی در روزهای ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه سال جاری در مرکز همایشهای رازی برگزار می شود.

بر اساس اعلام معاونت آموزشی وزارت بهداشت اعضای هیئت علمی دانشگاهها می توانند دستاوردها و نوآوری های خود را از طریق معرفی در سایت کنگره به آدرس www.cbm.ir ارسال کنند.

همچنین اعضای هیئت علمی می توانند به منظور بحث و تبادل نظر با پیشکسوتان علمی – پژوهشی و مفاخر امروز مشارکت کنند.

اعضای هیئت علمی دانشگاهها، مراکز تحقیقاتی و قطبهای علمی می توانند برای معرفی فرآیند منجر به دستاورد یا نوآوری جهت طرح در کنگره با رعایت مواردی از جمله “حل مشکل”، “نقش تفکر برنامه ریزی اولیه”، “روند توسعه اجرایی”، “نحوه اجرا و موانع”، “دستاوردها”، “کاستی ها” و پیشنهادات آینده در این کنگره مشارکت کنند.

کنگره نوآوری ها و دستاوردهای ۳۰ ساله علوم پزشکی جمهوری اسلامی ایران از سوی معاونت آموزشی وزارت بهداشت و همکاری بسیج جامعه پزشکی با هدف ارائه الگوی حرکت بسیجی در نوآوریهای علوم پزشکی، معرفی دستاوردهای علمی و پژوهشی جمهوری اسلامی ایران، نمایش دستاوردهای عینی و کاربردی علوم پزشکی و معرفی سیر تکامل علمی طلایه ‌داران انقلاب و دفاع مقدس در عرصه بهداشت و درمان در روزهای ۱۳ تا ۱۴ بهمن ماه برگزار می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها