Skip to content

همکاریهای پژوهشی: امضای تفاهم نامه میان دانشگاههای علوم پزشکی تهران و تشرین سوریه

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه تشرین سوریه تفاهم نامه همکاری تبادل دانشجو به امضاء رساند.

دکتر سیدحسن امامی رضوی – رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران- با اشاره به سفر به سوریه و امضاء این تفاهم نامه خاطرنشان کرد: این تفاهم نامه در ادامه ارتباطات علمی و آموزشی میان دانشکده های پزشکی جهان اسلام صورت گرفت و طی بازدیدی از دانشگاه تشرین سوریه به امضاء رسید.

وی گفت: این تفاهم نامه شامل محورهایی از جمله تبادل دانشجو میان دو دانشگاه که در زمینه پزشکی فعالیت می کنند و استفاده از توانمندی های دانشگاه علوم پزشکی تهران در راه اندازی بخشهای فوق تخصصی است.

رئیس دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران یادآور شد: راه اندازی بخشهایی از جمله پیوند مغز استخوان و درمان ضایعات نخاعی به کمک سلول های شوآن از جمله مواردی بود که دانشگاه تشرین سوریه علاقمند به ایجاد آنها بود.

وی با اشاره به همکاری با سایر دانشگاههای پزشکی جهان اسلام از امضاء تفاهم نامه همکاری با دانشگاه “یو پی ام” کشور مالزی و دانشگاه سنگال در زمینه تبادل دانشجو خبر داد.

دکتر امامی رضوی اضافه کرد: در این میان دانشگاه علوم پزشکی تهران با دانشگاه “یو پی ام” مالزی در خصوص ایجاد رشته های جدید و استفاده از توانمندیهای دو دانشگاه در زمینه همکاری متقابل تفاهم نامه ای را به امضاء رسانده است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها