Skip to content

پژوهانه: تغییر نحوه پرداخت اعطای پژوهانه در دانشگاه خواجه نصیر

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی، از ایجاد تغییراتی در گرنت‎های پژوهشی این دانشگاه خبر داد و گفت: بر این اساس یکی از موارد اعطای گرنت پژوهشی، تعداد قراردادهای همکاری با بخشهای صنعتی خواهد بود.

دکتر علی کشاورز در گفتگو با خبرنگار مهر، به برنامه های این دانشگاه در زمینه ارتقای سطح پژوهشی اشاره کرد و افزود: برای این منظور تغییراتی در زمینه اعطای گرنت پژوهشی ایجاد شده است.
معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی خواجه نصیر ادامه داد: بر اساس تغییرات ایجاد شده در اعطای گرنت‎های (پژوهانه) پژوهشی توجه ویژه به فعالیت‎های کمی به کیفیت فعالیت‎های تحقیقاتی اعضای هیات علمی نیز خواهد شد.
وی به بیان جزئیات اعطای گرنت پژوهشی پرداخت و خاطر نشان کرد: اعطای گرنت پژوهشی به تعداد قراردادهای همکاری مشترک با بخش‎های صنعتی با لحاظ کردن اهداف جامع پژوهشی دانشگاه از جمله تغییرات ایجاد شده در گرنت پژوهشی است.
کشاورز این اقدام را در راستای ایجاد انگیزه برای محققان برای وارد شدن به بخش‎های صنعتی دانست و ادامه داد: علاوه بر این تعداد چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر داخلی و خارجی و پذیرش دانشجو در دوره‎های کارشناسی ارشد و دکتری نیز از دیگر موارد اعطای گرنت‎های پژوهشی است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها