Skip to content

پژوهشهای دانشجویی: افزایش بودجه کمیته‌های تحقیقات دانشجویی

مدیر دفتر هماهنگی تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت از افزایش بودجه کمیته های تحقیقاتی علوم پزشکی و انعقاد تفاهم نامه با سازمان های اجرایی برای توسعه فعالیت کمیته ها خبر داد.

دکتر محمدحسن قوسیان در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه میزان اعتبار افزایش یافته هنوز مشخص نیست، گفت: در سال ۸۸ نسبت به سال ۸۷ رشدی ۱۵ درصدی داشتیم و پیشنهاد داده ایم که این میزان برای سال ۸۹ نیز افزایش داده شود.

وی اظهار داشت: پیشنهاد ما برای بخش بودجه کمیته های تحقیقات دانشجویی یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان برای بیش از ۴۰ کمیته تحقیقات است که هنوز رقم آن قطعی نشده است.

مدیر دفتر هماهنگی تحقیقات دانشجویی وزارت بهداشت با اشاره به انعقاد تفاهم نامه با سازمان های اجرایی برای توسعه فعالیت کمیته های تحقیقات دانشجویی در دانشگاههای علوم پزشکی گفت: قرار است تفاهم نامه هایی با سازمان ملی جوانان و جمعیت هلال احمر منعقد شود که این سازمان ها بتوانند عرصه های پژوهشی خود را با همکاری دانشجویان علوم پزشکی در اولویت های مورد نظر پیگیری کنند.

وی اظهار داشت: با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز صحبت هایی صورت گرفته است که بتوان از توان علمی کمیته ها و در مقابل از امکانات این حوزه ها به طور دوجانبه استفاده کرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها