Skip to content

پژوهشهای دانشجویی: برگزاری نهمین کنگره سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در همدان

دومین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی همزمان با نهمین کنگره سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در همدان برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، دومین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی همزمان با نهمین کنگره سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور از اول تا سوم خردادماه سال ۸۷ در دانشگاه علوم پزشکی همدان برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال مقالات از سوی دانشجویان به این کنگره سالیانه تا ۲۲ اسفند ماه تمدید شده است و دانشجویان علاقمند می توانند مقالات پژوهشی خود را تا تاریخ ذکر شده به سایت کنگره واقع در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی همدان ارسال کنند.

این دوره از کنگره سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور از سوی معاونت پژوهشی و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی همدان و معاونت تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار می شود.

داوران منتخب دانشگاه علوم پزشکی همدان را جمعی از دانشجویان این دانشگاه در رشته های پزشکی، بهداشت محیط، بیوشیمی، دندانپزشکی و پرستاری تشکیل داده اند.

ریاست دومین کنگره بین المللی دانشجویان علوم پزشکی و نهمین کنگره سالیانه پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در همدان بر عهده دکتر عبداله فرهادی نسب رئیس دانشگاه علوم پزشکی همدان است.

همزمان با برگزاری این دوره از کنگره پژوهشی دانشجویان علویم پزشکی، کارگاهها و غرفه هایی نیز برای ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشگاهها و کمیته های تحقیقات دانشجویی برپا خواهد شد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها