Skip to content

پژوهشگران ایرانی خارج از کشور: گردهمایی جمعی از برترین دانشمندان ایرانی در دانشگاه کالیفرنیا

تعدادی از دانشمندان و متخصصان ایرانی برتر جهان در دانشگاه کالیفرنیا برای شرکت در جلسه ای به منظور الهام بخشی به نسلهای آینده گرد هم خواهند آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، تعدادی از دانشمندان ایرانی- آمریکایی از سراسر جهان در سالن رایس دانشگاه کالیفرنیا لس آنجلس گرد هم خواهند آمد تا داستان موفقیتهای خود را با هزار و ۸۰۰ دانشجوی شرکت کننده در این جلسه در میان بگذارند.

امید کردستانی نائب رئیس پیشین بخش فروش و تجارت شرکت جهانی گوگل سخنانی را در رابطه با عملکردهایش با عنوان “زندگی آشفته است، آن را هدایت کنید” ایراد خواهد کرد. دکتر پردیس ثابتی استاد دانشگاه هاروارد در زمینه ژنتیک تکاملی که به گفته شبکه سی ان ان یکی از نوابغ زمان به شمار می رود نیز در این جلسه حضور داشته و به سخنرانی خواهد پرداخت.

دکتر فیروز نادری رئیس پروژه های مریخی ناسا نیز با حضور در این جلسه از زندگی خود از زمان کودکی اش در شهر تاریخی شیراز تا چگونگی تبدیل شدن به یکی از مشهورترین دانشمندان و رسیدن به پست ریاست پروژه های تحقیقاتی ناسا و تاثیرهای مداوم وی در موفقیتهای پروژه های مریخی این سازمان سخن خواهد گفت.

همچنین دکتر حمید بیگلری یکی از کرسی داران شرکت سیتی کورپ درباره چگونگی اخذ تصمیمات اجرایی درباره تجارت جهانی در وال استریت به صحبت خواهد پرداخت. پریسا خسروی قائم مقام ارشد سی ان ان و سام نظریان پایه گذار و مدیرعامل شرکت تجاری SBE نیز در این گردهمایی حضور خواهند داشت.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها