Skip to content

پژوهشگران برگزیده: ۲۵ برگزیده عرصه فناوری نانو تقدیر می شوند.

دبیر چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو گفت: در این دوره از مسابقات از ۲۵ برگزیده عرصه فناوری نانو و ۱۰ نهاد مروج این فناوری در کشور تقدیر می شود

مهندس سید محمد یوسف طاهری افزود: چهارمین مسابقه ملی فناوری نانو با هدف ایجاد فضای رقابتی سالم برای آشنایی دانشجویان با فناوری نانو، گسترش آموزش فناوری نانو در دانشگاه ها و دیگر مراکز علمی و آموزشی کشور برگزار می شود .

وی افزود: مرحله نخست این مسابقات از هفته گذشته در تهران آغاز شد و مرحله دوم آن که در نیمه دوم اردیبهشت ماه ۹۳ برگزار می شود.همزمان با پایان این مسابقات نفرات برگزیده و نهادهای برتر مروج این فناوری اعلام می شوند.

مهندس طاهری توضیح داد: ۲۵ نفر برگزیده این آزمون شامل ۱۰ نفر از برترین های آزمون، ۱۰ نفر برتر داوطلبان مقطع کارشناسی و پنج نفر از مدرسان برگزیده است.

وی خاطرنشان کردکه جوایز نقدی این دوره از مسابقات در مجموع ۵۱۰ میلیون ریال است که به برگزیدگان این مسابقه اعطا خواهد شد .به نفرات اول تا سوم برگزیدگان آزمون و برگزیدگان مقطع کارشناسی تندیس بلورین با نماد مسابقات فناوری نانو به همراه جوایز نقدی اهدا می شود.همچنین به تمامی برگزیدگان مسابقه از طرف ستاد ویژه توسعه فناوری نانو لوح تقدیر اعطا می شود .

به گفته وی جوایز نقدی ۱۰ نفر برتر آزمون شامل نفر اول ۲۰ میلیون ریال، نفر دوم ۱۵ میلیون ریال، نفر سوم ۱۲میلیون ریال، نفر چهارم ۱۰میلیون ریال، نفر پنجم ۹میلیون ریال، نفر ششم ۸ میلیون ریال، نفر هفتم ۷میلیون ریال، نفر هشتم ۶ میلیون ریال، نفر نهم ۵ میلیون ریال و نفر دهم ۴ میلیون ریال است .

وی افزود: جوایز ۱۰ نفر برتر داوطلبان مقطع کارشناسی بدین ترتیب است که نفرات اول تا سوم هر نفر ۴میلیون ریال، نفرات چهارم تا ششم برای هر نفر ۳ میلیون ریال و نفرات هفتم تا دهم برای هر نفر۲ میلیون ریال است.

وی ارایه گواهی توانمندی تدریس در دوره‏های آموزشی فناوری نانو به دارندگان حد نصاب علمی، اعتبار مالی برای دریافت خدمات آنالیز از آزمایشگاه‏های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو، تخفیف ثبت نام در دوره های توانمند سازی نیروی انسانی ستاد ویژه توسعه فناوری نانو در همان سال را از دیگر جوایز این دوره از مسابقات عنوان کرد.

مهندس طاهری گفت: علاوه براین به سه نفر از داوطلبانی که درصد پاسخگویی صحیح ایشان بالای ۹۰درصد باشد به ترتیب به نفر اول ۱۰۰ میلیون ریال، نفر دوم ۷۵ میلیون ریال و نفر سوم ۵۰ میلیون ریال به صورت ویژه پرداخت خواهد شد.

وی گفت: به پنج نفر از مدرسان برگزیده دوره های آماده سازی چهارمین مسابقه ملی دانشجویی نیز جوایزی از ۱۰ میلیون ریال تا پنج میلیون ریال اختصاص داده می شود. در این دوره از مسابقات به ۱۰ نهاد مروج فناوری نانو نیز جوایزی از ۲۰ میلیون ریال تا شش میلیون ریال پرداخت خواهد شد .

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها