Skip to content

پژوهشگر برگزیده: رئیس دانشگاه بوعلی سینای همدان نشان درجه دو پژوهش را دریافت کرد.

دکتر محمدعلی زلفی‌گل رئیس دانشگاه بوعلی سینا به عنوان نخبه پژوهشی استان همدان، نشان درجه دو دولتی پژوهش را از رئیس جمهور دریافت کرد.
در چهارمین دور از سفرهای استانی هیئت دولت به همدان، در دیدار مدیران، نخبگان و ایثارگران همدان با رئیس جمهور، به پاس ارائه ۳۱۰ مقاله ISI و انجام پژوهش های علمی و کاربردی توسط دکتر زلفی گل – رئیس دانشگاه بوعلی همدان با اهدا نشان ملی درجه دو پژوهش توسط دکتر احمدی ن‍‍ژاد از این شیمیدان برجسته ملی و بین المللی تقدیر شد.
دکتر زلفی گل با اشاره به کسب این نشان ملی گفت: این نشان، متعلق به دانشگاه بوعلی سینا است و این اقدامات به پاس زحمات بیش از ۲۰ دانشجوی دکترا و بیش از ۴۰ دانشجوی کارشناسی ارشد در زمینه شیمی آلی، کاتالیزورهای جدید و سایر موارد، صورت گرفته است.
وی افزود: تعداد ۳۱۰ مقاله ISI ، چاپ یک فصل کتاب به زبان انگلیسی، استفاده از پژوهش ها و تحقیقات در متون کتب درسی و تألیف کتابی در خصوص سنتز تلفیقاتی آلی، از جمله اقداماتی بوده که صورت گرفته است.
رئیس دانشگاه بوعلی با بیان اینکه از متون مقالات ارائه شده، در سراسر دنیا استفاده می شود و این افتخارات را مدیون همکاری تمامی مجموعه دانشگاه هستیم، گفت:این نشان را به این مجموعه زحمتکش تقدیم می کنم.

وی از همکاری این دانشگاه با دانشگاه های ملی و بین المللی از جمله دانشگاه هایی در آفریقای جنوبی و انگلستان و همچنین دانشگاه های گیلان، رازی کرمانشاه، اصفهان، شیراز، تربیت معلم تهران، یزد، خلیج فارس، ایلام و کردستان در کسب این نشان قدردانی کرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها