Skip to content

کارآفرینی: جایزه ملی رهبران کارآفرین از سال آینده اهدا می شود.

جایزه ملی رهبران کارآفرین به منظور ترویج فرهنگ کارآفرینی و تقویت حوزه های کسب و کار از سال ۹۳ اهدا می شود.

مدیر اجرایی و دبیر اولین جشنواره رهبران کارآفرین اظهار داشت: جشنواره رهبران کارآفرین برای اولین بار به همت دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران همزمان با دومین جشنواره بین المللی کارآفرینی برگزار می شود.

مهندس روح الله مددی افزود: انتخاب رهبران کارآفرین در جشنواره امسال با استفاده از روش علمی «دلفی» (مصاحبه با نخبگان) صورت گرفت و حدود ۱۰۰ مجموعه برتر کشور براساس شاخص های بین المللی کسب و کار شامل شهرت برند، میزان صادرات و تراز بازرگانی آنها در فرآیند گزینش قرار گرفتند.

وی خاطرنشان کرد: رهبران کارآفرین جشنواره امسال از بین سه گروه انتخاب شده اند که در گروه نخست، صاحبان کسب و کار و کارآفرینانی که از شهرت برند، سهم بازار مناسب و صادرات بالایی برخوردار بودند، قرار می گیرند، در گروه دوم نیز کارآفرینانی که صادرات آنها با گروه اول تقریبا برابر بوده اما سهم بازار و شهرت برند کمتری داشتند، قرار دارند و گروه سوم نیز شامل مجموعه های مشتاق و علاقه مند به کارآفرینی است که در مسیر توسعه کسب و کار هستند.

به گفته مهندس مددی، بین هشت تا ۱۰ مجموعه در اولین جشنواره رهبران کارآفرین معرفی خواهند شد که این مجموعه ها در زمینه های مختلف همچون صنایع غذایی، خودرو، نفت، گاز و پتروشیمی و دیگر حوزه ها فعالیت های کارآفرینی موفق داشته اند.

معرفی رهبران کارآفرین همزمان با مراسم اختتامیه دومین همایش بین المللی کارآفرینی چهارم اسفندماه در دانشگاه تهران برگزار خواهد شد.

دومین همایش بین المللی کارآفرینی با تاکید بر بهبود محیط کسب و کار با حضور استادان مطرح خارجی و داخلی در زمینه کارآفرینی، روزهای سوم و چهارم اسفندماه امسال در تالار علامه امینی دانشگاه تهران برگزار می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها