Skip to content

کارآفرین برتر: انتخاب مدیرعامل موسسه فرزان به عنوان کارآفرین برتر استان تهران در سال ۱۳۹۰

دکتر غلامرضا حبیبی مدیرعامل موسسه توسعه دانش، پژوهش و فناوری فرزان در ششمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان تهران در تیر ماه سال جاری به عنوان کارآفرین برتر سال ۱۳۹۰ در استان تهران انتخاب گردید و ضمن دریافت لوح سپاس و تندیس جشنواره، برای شرکت در سطح جشنواره ملی امتنان از کارآفرینان برتر معرفی شد.
ششمین جشنواره امتنان از کارآفرینان برتر استان تهران در تاریخ ۱۴ تیر ماه توسط اداره کل کار و امور اجتماعی استان تهران برگزار گردید. در این جشنواره از میان ۱۸ کارآفرین راه یافته به بخش نهایی، ۱۰ نفر به عنوان کارآفرین برتر استان و ۸ نفر به عنوان کارآفرین برگزیده انتخاب و اعلام شدند. در این دوره از جشنواره، ۲۵۰ متقاضی اقدام به ثبت نام کرده بودند که پس از ارزیابی های صورت گرفته توسط داوران جشنواره، ۱۸ نفر به بخش نهایی راه پیدا کردند.
در این جشنواره موسسه فرزان به عنوان کارآفرین برتر در حوزه خدمات انتخاب و معرفی گردید و دکتر غلامرضا حبیبی، به عنوان موسس و مدیر عامل موسسه،  موفق به اخذ لوح سپاس و تندیس ویژه جشنواره شدند.
در این مراسم، آقایان مهندس دوستعلی قائم مقام محترم وزیر کار و امور اجتماعی، مهندس تمدن استاندار تهران، مهندس ترکی معاون  طرح و برنامه ریزی استاندار، بشیری نماینده مردم پاکدشت و  کلاته آهی رفیعی مدیر کل کار و امور اجتماعی استان تهران و جمعی از مسئولین استان تهران حضور داشتند.
در حاشیه این جشنواره، نمایشگاه دستاوردهای کارآفرینان استان برگزار گردید. موسسه فرزان با برپایی غرفه اختصاصی، اقدام به معرفی دستاوردهای ۱۰ ساله و نوآوریهای صورت گرفته نمود. غرفه موسسه فرزان مورد بازدید و استقبال مقامات مختلف از جمله قائم مقام محترم وزارت کار و امور اجتماعی، نمایندگان محترم مجلس، مدیرکل محترم اداره کار و امور اجتماعی استان تهران و مسئولان استانداری استان تهران قرار گرفت.
موسسه فرزان به عنوان یک سازمان دانش بنیان، همواره نوآوری را در سرلوحه فعالیت های خود داشته است. شماری از نوآوریهای صورت گرفته توسط موسسه فرزان به شرح زیر می باشد:
• فرزان؛ نخستین سازمان تحقیقات بالینی ایرانی
• فرزان؛ نخستین مرکز تخصصی نگارش علمی کشور
• فرزان؛ نخستین سازمان مدیریت اطلاعات ایرانی
• فراسای پژوهش؛ نخستین بسته آموزش الکترونیک مهارتهای پژوهشی
• فرادیتا؛ نخستین سامانه آنلاین مدیریت اطلاعات بالینی
• فرانگار؛ نخستین سامانه آنلاین مدیریت مقالات پژوهشی
• نخستین بسته آموزش الکترونیک کارآفرینی دانش بنیان
• نخستین شبکه آموزش پژوهش کشور (RTNet)
• نخستین بانک اطلاعات آنلاین بیماریهای جراحی اعصاب (SNR)
• انتشار نخستین خبرنامه الکترونیک پژوهش ایران

در حاشیه این جشنواره مصاحبه های خبری از سوی واحد مرکزی خبر و شبکه خبر سیما با دکتر حبیبی، مدیر عامل موسسه صورت گرفت و در صدا وسیما پخش گردید. همچنین روزنامه های کشور با انعکاس خبر و معرفی مفصل دستاوردهای موسسه فرزان، این رویداد خبری را پوشش دادند.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها