Skip to content

کتاب مبانی نگارش علمی، آماده انتشار شد…

در راستای نیل به اهداف موسسه فرزان جهت یاری به پژوهشگران برای انتشار نتایج تحقیقات خود و همچنین تالیف مرجعی کاربردی و قابل استناد در زمینه نگارش علمی، کتاب مبانی نگارش علمی آماده چاپ و انتشار شده است.

کتاب نگارش علمی حاصل کار دو ساله جمعی از اعضای گروه نگارش علمی در این موسسه است که ضمن بهره گیری از بهترین و جدیدترین منابع، دربرگیرنده تجربیات اعضای این گروه در طول دو سال فعالیت خود است. همچنین جهت تالیف بعضی فصول از برترین کارشناسان در موضوع آن فصل دعوت شده است تا بر کیفیت و ارزش محتوای کتاب افزوده گردد.

کتاب مبانی نگارش علمی در ۳۰۰ صفحه در بر گیرنده مباحث متنوعی همچون معرفی انواع مقالات و نحوه نگارش آنها، آشنایی با مجله ها و چگونگی انتخاب مجله، ارسال مقاله به مجله و مراحل چاپ آن، مهارت های نگارش علمی، منابع اطلاعاتی آنلاین و روشهای جستجو، نرم افزارهای مدیریت منابع علمی بویژه EndNote، آمار در نگارش علمی و مباحث اخلاقی می باشد. 

امید است با استفاده از این کتاب گامی هر چند کوچک در راستای اعتلای پژوهش های پرشکی و احیای جایگاه تمدن ایرانی و اسلامی در عرصه انتشارات پژوهشی برداشته باشیم و حاصل آن مورد استفاده پژوهشگران کشورمان قرار گیرد.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها