Skip to content

پژوهشهای دانشجویی: ارسال بیشترین تعداد مقاله به کنگره پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی

دبیر دوازدهمین کنگره پژوهشی دانشجویان با اشاره به برگزاری این کنگره در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ۲ هزار و ۴۷۱ مقاله در این دوره از کنگره ارائه شده است که بیشترین میزان مقاله در کنگره های اخیر است.
دکتر غلامرضا عسگری با اعلام این مطلب افزود: از میان ۲ هزار و ۴۷۱ مقاله رسیده ارسالی، ۶۱۸ مقاله پذیرفته شده که ۱۵۰ مقاله به صورت سخنرانی و سایر مقالات در قالب پوستر ارائه می‌شود.
وی افزود: در کنگره پژوهشی دانشجویان، زمینه مناسب برای تبادل اطلاعات و ارائه نتایج پژوهش‌های مختلف دانشجویی فراهم شده است.
دکتر عسگری خاطرنشان کرد: در این دوره از کنگره علاوه بر ارائه مقالات ۱۲ کارگاه آموزشی نیز برگزار می‌شود که می توان به کارگاه‌های آشنایی با متاآنالیز و نحوه نگارش آن، موازین استاندارد کارآزمایی بالینی، اصول اخلاق در اجرا و نگارش مطالعات پژوهشی و آشنایی با رویکرد حاکمیت بالینی اشاره کرد.
وی گفت: در حاشیه برگزاری این کنگره نشست‌های مختلفی با عناوین جراحی قلب با محوریت نانوتکنولوژی، بررسی چالش‌های پژوهشی دانشجویی در علوم پزشکی و ایده‌پردازی و خلاقیت در علوم پزشکی برگزار می شود.
دوازدهمین کنگره ملی – بین‌المللی پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی کشور در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با هدف ارائه دستاوردهای پژوهشی دانشجویان علوم پزشکی و هم‌اندیشی پژوهشگران، اساتید، فرهنگیان و دانشجویان علوم پزشکی سراسرکشور برگزار می شود.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها