Skip to content

همکاریهای پژوهشی بین المللی: تفاهم نامه همکاری دانشگاه امیرکبیر با دانشگاه فنی آیدین ترکیه منعقد شد.

تفاهم نامه ای در خصوص همکاری های مشترک علمی و فناوری و همچنین تبادل استاد و دانشجو میان دانشگاه صنعتی امیرکبیر و دانشگاه فنی آیدین ترکیه به امضا رسید.
این تفاهم نامه، در حاشیه برگزاری نمایشگاه توانمندی های علمی وپژوهشی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی جمهوری اسلامی ایران در استانبول ترکیه میان دکتر سید مصطفی صفوی رئیس مرکز همکاری های علمی و بین المللی دانشگاه صنعتی امیرکبیر با مسئولان دانشگاه آیدین ترکیه امضا شد.
دکتر صفوی- نماینده دانشگاه امیرکبیر هدف از شرکت این دانشگاه در نمایشگاه استانبول را علاوه بر معرفی توانمندی های این دانشگاه و عملکرد علمی و فناوری آن، ارزیابی و بازدید از دانشگاه های ترکیه به ویژه دانشگاه های استانبول و فنی استانبول، ملاقات با مسئولان این مراکز و عقد قراردادهای علمی و فناوری مشترک عنوان کرد.
وی در خصوص توانمندی های عرضه شده دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه مواردی از جمله معرفی قطب های علمی دانشگاه، ارایه مشخصات مدل مهندسی ماهواره و مرکز آموزش های الکترونیک (مجازی)، ابررایانه دانشگاه و همچنین توانمندی های اعضای هیئت علمی، آزمایشگاه های تخصصی و مراکز تحقیقاتی دانشگاه صنعتی امیرکبیر ارائه شده است.

خبرهای تصویری

جدیدترین خبرها